10 września 2014

Gdy zastanawiasz się co zrobić z mięsem z rosołu: złote krążki z odrobiną suszonych pomidorów.

   Prawie w każdą niedzielę świętujemy po staropolsku -  z rosołem. W różnych domach smakuje inaczej. Ten, który jadałam u  Babci jest inny niż rosół mojej Mamy, czy mojego Męża. Wszystkie uwielbiam i ciepło mi się kojarzą. A to co z rosołu zostanie można smacznie wykorzystać...







Złote krążki


150 ml kaszy jaglanej + 300 ml wody
3 suszone pomidory
mięso z rosołu
2 łyżki majonezu
2 łyżki ketchupu
przyprawy wg uznania (użyłam sól, cząber, paprykę ostrą, pietruszkę, suszoną cebulę)


Kaszę płuczemy w zimnej wodzie i gotujemy w osolonej wodzie aż do wchłonięcia płynu.
Gdy kasza lekko wystygnie wrzucamy pokrojone pomidory i mięso oraz resztę składników.
Formujemy krążki i grillujemy na złoty kolor (ok 10 minut z każdej strony).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz